dimarts, 6 d’octubre del 2009

Èxit rotund en l’homenatge a Ramon Calduch















El 3 d’octubre al Pavelló Miquel Poblet de Montcada i Reixac, des de primera hora de la tarda fins passades les 21 hores, al voltant de 2.000 persones van participar en a l’acte d’homenatge de Ramon Calduch, un montcadenc de referència que ens va deixar fa uns anys. A l’acte, organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac i la família de l’artista, van actuar Dyango, La maña, José Guardiola, Comediants, Lita Torelló, Ricardo Ardevol o Francesc Burrull, entre altres. Com vaig manifestar a la meva presentació, a Calduch li devem molt. La seva aportació al món de la música és indiscutible així com també la gran contribució que ha fet en donar a conèixer el nom de Montcada i Reixac arreu del món. Com alcalde i montcadenc em sento molt orgullós d’haver tingut com ambaixador un artista de la talla de Calduch. L’esdeveniment va generar una gran expectació al municipi i les entrades anticipades es van esgotar de seguida i el pavelló es va omplir de gom a gom. Calduch va ser una persona molt estimada. L’expectació que va generar l’esdeveniment va provocar llargues cues d’accés, però al final tothom va sortir molt més que satisfet.D’es d’aquí, novament, vull transmetre la meva admiració per la figura de Ramon Calduch i per la seva empremta i a la seva viuda Pepita, a Ramon Calduch, jr. i a tota la seva família el meu reconeixement per la seva contribució a l’èxit de l’homenatge.